Programa Insereix, que promou la realització d’accions formatives destinades, preferentment, a persones en situació d’atur, per cobrir les necessitats de contractació de les empreses. En aquest context, s’ha activat un curs a l’Institut de Vic amb 15 alumnes per tal que es puguin treure el carnet de camió. Les empreses de Translog es comprometen a contractar un mínim de sis d’aquests 15 alumnes / inici del curs, octubre.
Translog Osona recull més d’un centenar de currículums a la fira d’ocupació Girafeina
L’entitat ofereix 10 llocs de treball a la fira d’ocupació, recollits entre els seus associats. La quarta edició de Girafeina Osona, la fira d’ocupació que promou la inserció laboral dels professionals de la comarca, ha Saber més